MINIMALNA KWOTA ZAMÓWIENIA: 1000 ZŁ. CENY WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU.

Sprzedaż Hurtowa

 

Sprzedaż  biżuterii  dla hurtowni  jubilerskich :

Jako producent biżuterii z metali szlachetnych prowadzimy sprzedaż dla hurtowni jubilerskich.

W celu dokonania rejestracji nabywcy-hurtowni należy skontaktować się z nami na adres mailowy hurt@lydiana.pl  lub pod nr tel +48 509 747 313

Ceny hurtowe obowiązują tylko i wyłącznie dla firm związanych z branżą ( według PKD ), zależne są od ustalonego limitu dokonywanych zakupów i dostępne są tylko po zalogowaniu

 

W ramach dystrybucji dla hurtowni oferujemy :

  • komfortowy sposób  zaopatrywania hurtowni  przez Internet
  • z produktami  otrzymujesz ich zdjęcia wraz z prawem ich wykorzystania w celu dalszej sprzedaży produktów
  • błyskawiczne dostawy – natychmiastowa wysyłka bezpośrednio ze stoku  
  • co tydzień nowe  wzory
  • w rozliczeniu przyjmujemy "fine" 

 

INFORMACJE OGÓLNE

1. Poniżej przedstawione zostały  zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się na stronie internetowej dostępnej pod adresem www.lydiana.pl („Serwis") przez klientów instytucjonalnych -hurtowych  prowadzących działalność gospodarczą  ( Klient) .

2. Serwis prowadzony jest przez Golden Planet Sp z.o.o w z siedzibą w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 9/2 (02-004) NIP: 7010512774 , e-mail: shop@lydiana.pl  Tel +48 509 747 313 (Sprzedawca) która działa jako podmiot uprawniony do sprzedaży biżuterii marki LYDIANA oraz towarów innych marek znajdujących się w Serwisie. Sprzedawca oświadcza, iż wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i legalnie wprowadzone do obiegu.

3. Serwis przeznaczony jest do użytku dla Klientów mających pełną zdolność do czynności prawnych. Aby w pełni korzystać z funkcjonalności Serwisu i dokonywać zakupów konieczna jest rejestracja w Serwisie - Klient dokonując rejestracji wyraźnie akceptuje zasady korzystania z Serwisu a Dokonując zakupów w Serwisie oświadcza iż zapoznał się z treścią niniejszych zasad i akceptuje jego treść. Zabronione jest wprowadzanie do Serwisu treści o charakterze bezprawnym.

4. Serwis zapisuje na komputerze użytkownika pliki cookies (ciasteczka), używane do przechowywania w nich informacji dla potrzeb funkcjonalności - np. zapisywanie preferencji przeglądania. Celem jest ułatwienie przeglądania przy kolejnej wizycie w serwisie. Użytkownik sam decyduje o tym, które pliki cookies i w jaki sposób są zapisywane, poprzez ustawienia przeglądarki internetowej (powszechnie używane: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Safari). Domyślne ustawienia przeglądarek pozwalają na przechowywanie plików cookies Serwisu.

5. Wszelkie informacje na temat działania serwisu można uzyskać poprzez drogę e-mailową pod adresem: shop@lydiana.pl

 

TOWARY

1. Właściwości towarów opisane są w informacji o produkcie   który jest dostępny na stronie internetowej Serwisu oraz opisie danego produktu.

2. W obrocie hurtowym do towarów wykonanych ze złota nie są  załączane  są pudełka prezentowe, natomiast do produktów wykonanych ze srebra nie są dołączane woreczki tekstylne.   

3. Wyroby jubilerskie mają specyficzne właściwości, które należy uwzględnić dokonując zakupu, zapoznając się z opisem produktu . Każdy z takich wyrobów jest niepowtarzalny i minimalnie odróżnia się od innych egzemplarzy takiego samego towaru , dotyczy to również poszczególnych elementów produktu (kamieni szlachetnych) oraz wymiarów tych produktów, są one niewielkich rozmiarów, a ich wizerunki prezentowane w Serwisie mają charakter informacyjny i nie oddają rzeczywistej wielkości towaru.. Informujemy także, że na wygląd towarów ma wpływ rozmiar i ustawienie parametrów monitora.

4. Sprzedawca oświadcza, iż wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i legalnie wprowadzone do obiegu.

 

CENY

1. Wszystkie ceny detaliczne podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Ceny hurtowe dla firm jubilerskich podawane są w wartości brutto, rabat uwzględniany jest na etapie realizacji zamówienia ( w koszyku) po wpisaniu otrzymanego kodu rabatowego. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki 

2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.

4. Do każdego zrealizowanego zamówienia Sprzedawca dołącza Fakturę VAT, po uprzednim podaniu wszystkich potrzebnych informacji do jej wystawienia.

 

PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ HURTOWYCH 

1. Serwis przyjmuje Zamówienia 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

2. W wyjątkowych przypadkach, zlecenia przyjmowane są telefonicznie pod numerem telefonu: +48 509 747 313 ( w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 ).

3. Złożenie zamówienia w Serwisie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszych zasad współpracy b2b

4. Informacje dotyczące produktów w Serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy. Poprzez wypełnienie formularza zamówienia Klient składa ofertę kupna określonego produktu z obowiązkiem odbioru i zapłaty.

5. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.


ZMIANY I REZYGNACJA

1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zamówienia w razie braku możliwości jego realizacji, w szczególności z zastrzeżeniem dalszych postanowień niniejszego ustępu.

2. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Sprzedawca niezwłocznie powiadomi o tym Klienta oraz zwróci Klientowi wszystko, co Klient świadczył na rzecz Sprzedawcy , chyba, że Klient dokona wyboru innego towaru.

3. Zamówienie jest realizowane, gdy towar jest dostępny.

4. Strony zgodnie wyłączają możliwość cofnięcia zamówienia przez Klienta, zmiany możliwe są do momentu wysłania zamówienia.  

 

TERMIN REALIZACJI


1. Realizacja zamówienia złożonego w dni powszednie po godzinie 9:00, oraz w soboty, niedziele i święta rozpoczyna najpóźniej w ciągu 72 godzin od jego złożenia. Przez realizację zamówienia należy rozumieć przekazanie towarów przez Serwis przewoźnikowi. 

2. W przypadku gdy termin realizacji jest wyszczególniony przy produkcie -produkt wysyłany jest we wskazanym terminie w sposób wybrany podczas składania zamówienia. Termin ten należy powiększyć o czas dostawy, liczony od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

3. Jeżeli Klient złożył jednocześnie kilka zamówień na towary o różnym czasie wykonania, zostaną one wysłane łącznie po skompletowaniu całości to jest po upływie czasu najdłuższego z podanych. Klient po złożeniu zamówienia informowany jest o terminie realizacji przesyłki.

4. Dostawy towarów zamówionych w Serwisie dokonywane są przez przewoźnika prowadzącego działalność gospodarczą w zakresie doręczania przesyłek, zgodnie z Regulaminem przewoźnika zawierającym m.in. terminy, koszty i sposób dostaw. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie przewoźnika w dostawie towaru do Kupującego czy wadliwe wykonanie usługi.

5. Wysyłka realizowana jest w procedurze EXW. W chwili nadania przesyłki zamówienie uważa się za zrealizowane, a  odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na Kupujacego.

(Ups udziela ochrony ubezpieczeniowej  przesyłki do wartości 500 USD, dlatego polecamy dzielić większe zamówienia na kilka wysyłek lub dokonywać odbiorów osobistych.)

 6. Przesyłki wartościowe np. z zawartością taką jak asortyment Serwisu narażone są na utratę, a obowiązujące przepisy nakładają obowiązki także na odbierającego przesyłkę , dlatego :

-Klient / Kupujący  zobowiązany jest do  sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.

-zgodnie z przepisami Klient ma prawo otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towar nie jest uszkodzony, w przeciwnym wypadku spisywany jest protokół na podstawie którego możliwe jest uzyskanie odszkodowania od przewoźnika. 


KOSZT DOSTAWY

1. Odbiór osobisty towarów jest możliwy w przypadku zamówień przekraczających wartość 5 000 zł po wcześniejszym indywidualnym umówieniu.

2. Koszty przesyłki są różne w zależności od wybranego towaru i jego wartości. Szczegółowe koszty widoczne są po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu sposobu płatności.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej.

4. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej sklepu, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o nich Klienta podając jednocześnie przewidywany czas realizacji zamówienia.

5. Przesyłki krajowe dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej, powinny dotrzeć następnego dnia roboczego po dniu ich nadania. Przesyłki zagraniczne dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskich powinny dotrzeć do 6 dni roboczych po dniu ich nadania.

 

DOKONYWANIE PŁATNOŚCI

Serwis akceptuje następujące formy płatności:

a.  karta bankowa / e-przelew - zapłata realizowana przez PayU, w czasie rzeczywistym zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek sklepu.

c. przekaz/przelew - na rachunek sklepu , w tytule przelewu należy podać numer zamówienia, zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek sklepu.


ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU:

1. W przypadku sprzedaży b2b nie ma możliwości dokonania zwrotu zakupionego towaru. Jest natomiast możliwość wymiany w terminie 3 dni od odebrania zakupionego towaru. 

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (tekst jednolity z dnia 6 lipca 2002 r. – Dz.U. 2002.101.926), Serwis zobowiązany jest do ochrony danych osobowych

2. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta w związku z wysłaniem zamówienia, na potrzeby zawarcia i wykonania umowy sprzedaży, jest Golden Plnet Sp zoo

3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania i aktualizowania. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wysłania zamówienia oraz zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. Dane osobowe Klienta są przetwarzane na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.), w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży, w tym w celu ewidencji sprzedaży i kontaktu z kupującym na potrzeby wykonania umowy oraz ewentualnie innym podmiotom w celu wykonania umowy, tzn. podmiotom świadczącym na rzecz Golden Planet sp zoo usługi w zakresie windykacji i dochodzenia należności związanych z umową.

4. Podczas składania zamówienia klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, reklamacji, a także w celach marketingowych przez Sprzedawcę , który jest administratorem sklepu internetowego

5. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, a także do ich zmiany, bądź usunięcia.


PRAWA AUTORSKIE:

1. Wszystkie zdjęcia oraz teksty zamieszczone w Serwisie są własnością firmy Serwisu

2. Kopiowanie zdjęć, treści oraz wszelkich innych ilustracji graficznych zamieszczonych na stronie Serwisu l jest zabronione.

3. Zabrania się podmiotom gospodarczym z zewnątrz pobierania i wykorzystywania treści zamieszczonej w serwisie do celów marketingowych czy handlowych.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Treść niniejszych  zasad wchodzi w życie z dniem 19 czerwca 2017.

2. Serwis zastrzega sobie możliwość zmian w dowolnym czasie. Zmiany nie wpływają negatywnie na zamówienia realizowane przed zmianą zasad

3. Zmiany obowiązują od chwili publikacji na stronie Serwisu

4. Sprzedaż towarów w Serwisie, a także posprzedażowa obsługa Klienta, odbywa się na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

5. W razie sprzeczności postanowień Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w miejsce postanowień Regulaminu stosuje się te przepisy, a pozostała część Regulaminu pozostaje w mocy.

6. Wszelkie uwagi prosimy kierować pod adres email: shop@lydiana.pl  bądź listownie.

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl